Ahad, 11 Mac 2018

Dah sampai Teluk Panglima Garang juge Tilam Hotel ni

ORDER 26/2/18. SAMPAI 1/3/18.

Lagi dah sampai. Kalini Tilam Hotel dah jadi milik customer dari Taman bentara, Teluk panglima garang, selangor.
Belian:
TILAM HOTEL SUPREME POS CHIROTEL 9.5" FIRM SAIZ KING.

Terima kasih sebab sudi beli dgn kami.
.
.
.
Nak jaga kesihatan tulang blkg long term... pakai lah tilam hotel... mmg betul2 dpt jaga elok2 tubuh badan pinjaman sementara kite ni...

memang betul la... yang mahal tu baru betul2 berkualiti... tak dpt nafikan... tapi berbaloi sgt2.

yela nak pakai bukan setahun dua. Tapi puluh2 tahun... mmg berbaloi lah beli mahal terusss... kan2?

Tido pulak tak sakit belakang langsung. Yelah kualiti punya pasal. Kalau berkemampuan, elok la beli yang berkualiti sikit.

Yang sakit badan kita dan yang nak tido sesedap rasa pun badan kita jugak.

Badan nak pakai lama kan... :)

Pakai tilam hotel ni kite dpt Belajar Sayangi tulang belakang...

Kesimpulannya... Jika Nak beli tilam... Pilihlah tilam yg

✔berjenama/ trusted
✔berkualiti
✔lasak ada warranty
✔tak tenggelam/melendut
.
.
.
Berminat nk dapatkan HARGA TERMURAH skrg?

1) Tinggalkan je no telefon uolz atau

2) Klik link whatsapp terus di sini.
👇👇👇👇👇
http://irmyehsan.wasap.my
http://irmyehsan.wasap.my
http://irmyehsan.wasap.my

Sy akan whatsapp CEPAT2 detail/ harga nyer.

Terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails