Ahad, 25 Oktober 2015

1/2 price

PROMOSI !!!!! PROMOSI !!!!!!

Fullset Milan (Tilam & Set Katil)
Saiz King RM 3200 di pasaran tapi sekarang cuma RM 1950
Saiz Queen RM 2867  di pasaran tapi sekarang cuma RM 1690

Harga Full set
SET KING = RM 1950
SET QUEEN = RM 1690

Tilam Sahaja
TILAM KING = RM 950
TILAM QUEEN = RM 850

Terima kasih kerana berminat dengan produk Dreamland
INILAH PRODUK TILAM HOTEL TERBAIK DAN BERKUALITI DENGAN
JAMINAN 10 TAHUN DARIPADA KILANG DREAMLAND

Jika tuan/ puan berminat nak tahu tentang produk beserta harganya boleh hubungi saya, InsyaAllah mana yang saya mampu bantu saya bantu.

Tuan/ puan sekalian...
Sekali lagi saya kongsikan Keistimewaan Tilam ini

a) Tilam ini Lengkap dengan sistem bagi penjagaan tulang belakang

b) Tilam ini Tahan Lasak
Saya mementingkan keselesaan dan kelasakan. kecantikan itu perlu tapi bukan keutamaan.

c) Tilam ini ada Warranty 10 tahun daripada kilang

d) Tilam ini mempunyai Kestabilan Thepresa Spring
(jika pasangan turun katil, kita tak rasa goyang dan takde effect apa2)

e) Tilam ini Sangat selesa dan feel macam tidur hotel giteww


Untuk pengetahuan tuan/ puan sekalian..

Harga tilam ni saya bagi 1/2 price berbanding harga pasaran..

Apa lagi jom booking untuk menikmati masa tidur yang berkualiti.

==========================================
HARGA yang kami tawarkan adalah sangat berbaloi
==========================================
SET KING = RM 1950
SET QUEEN = RM 1690
SET SUPER SINGLE = RM 1350
SET SINGLE = RM1250





PROMOSI !!!!! PROMOSI !!!!!!
Pembelian FULL SET ini akan mendapat *percuma 1 bantal dan 1 mattress protector.
*** Kos penghantaran: RM 100 seluruh negeri semenanjung dan
*** Masa Penghantaran adalah 14 hari bekerja.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi nombor ini:
Ehsan 018-2410796/ 018-3546281

atau boleh reply direct di sini. Terima kasih.
Jangan malu. Jangan segan. ;)
Admin:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails